«Двері Білорусії»: реалізація інфраструктурного проекту радіальних та кільцевих автодоріг м. Києва прискорить розвиток бізнесу
ТПГ «Двері Білорусії» в процесі розвитку бізнесу побудувала сучасні фабрики з виробництва вхідних та міжкімнатних дверей, створила найбільшу фірмову роздрібно-сервісну мережу в Україні, впровадила сучасні технології виробництва, менеджменту, просування та продажів, вдосконалену систему логістики. І саме темпи розвитку логістики та бізнесу в цілому залежать не лише від компанії, а й від темпів реалізації інфраструктурних проектів в державі.
Продемонструвати це Компанія «Двері Білорусії» вирішила на прикладі проекту напрямків кільцевих та радіальних автодоріг м. Києва, який створений компанією на базі існуючих проектів і реальних автодоріг, а також відображає лише загальний погляд компанії на деякі напрямки, хоча автодоріг більше і вони не такі прямолінійні. На цьому проекті графічно позначені деякі напрямки існуючих автодоріг (у вигляді суцільних ліній) і автодороги, які необхідно добудувати (переривисті лінії).

Важливою складовою розвитку бізнесу є ефективна транспортна логістика — система по організації доставки ресурсів та готової продукції з одного пункту в інший по оптимальному маршруту за мінімальний інтервал часу з оптимальними витратами.
З 135 фірмових салонів «Двері Білорусії» в Україні 17 салонів розташовано в м. Києві та Київській області (на карті позначені зубрами); там же знаходиться значна кількість об'єктів покупців, яким необхідно доставляти вхідні та міжкімнатні двері.

Реалізація проекту «Кільцеві та радіальні автодороги м. Києва» приведе до наступних переваг для бізнесу та населення:
- у Києві та Київській області на 20-30 % прискоряться постачання продукції (послуг), переміщення персоналу та транспорту;
- в Україні на 10 % прискоряться міжміські та експортно-імпортні постачання продукції, ресурсів, сировини та матеріалів;
- вздовж радіальних та кільцевих автодоріг комерційні компанії побудують нові об'єкти: логістичні склади, житлові комплекси, готелі, торгівельні центри й інші об'єкти – споживачі різнопланової продукції (у тому числі дверей);
- будівництво автомобільних доріг, мостів й транспортних розв'язок приведе до розвитку багатьох галузей промисловості України, створення нових робочих місць і зростання добробуту населення — потенційних покупців дверей та іншої продукції.
Це проект, від реалізації якого, отримають вигоду усі.
На проекті показано 8 існуючих радіальних автодоріг і 3 автомобільних кільця довкола Києва.
Мале автомобільне кільце м. Києва вже існує — це вул. Саперно-Слобідська, пр. Валерія Лобановського, вул. Олени Теліги, Московський міст, пр. Генерала Ватутіна, вул. Братиславська, Харківське шосе, пр. Миколи Бажана, Південний міст (можна скорочувати діаметр кільця через міст Патона й бульв. Дружби народів).
Кільцева дорога м. Києва існує наполовину, у вигляді півкільця на правому березі. До повного кільця необхідно побудувати 2 нових моста через р. Дніпро і 50 км. автодороги на лівому березі.
Велика кільцева дорога довкола Києва на відстані 15-20 км. від Окружної дороги існує невеликими ділянками. Необхідно побудувати 2 нових моста через р. Дніпро і близько 200 км. автодороги.
Перераховані нові ділянки кільцевих автодоріг загальною протяжністю 250 км можна добудувати в 2017-2018 рр. ДА "Укравтодор" реконструкцією автодороги М- 05, Е- 95 на ділянці Київ – Васильків до 6 (3+3) смуг руху і КМДА разом з КК "Київавтодор" якісним ремонтом і реконструкцією автодоріг Києва (з використанням сучасних технологій) в 2016 р. разом показали, що це реально. 4 мости через р. Дніпро потрібно побудувати за 5-7 років. Поки ці 4 мости будуватимуться, Кільцева і Велика Кільцева автодороги після закінчення будівництва, завдяки перетину з радіальними автодорогами вже в 2018 р. виконуватимуть свої функції у вигляді замкнутих півкілець на лівому і правому берегах річки Дніпро, сполучених існуючими мостами.
8 радіальних автодоріг — це:
- пр. Перемоги з переходом в автодорогу М-06, Е-40;
- Гостомельське шосе з переходом в автодорогу М-07, Е-373;
- Броварський пр. з переходом в автодорогу М-01, Е-95;
- Броварська кільцева дорога з переходом в автодорогу Н-07;
- Пр. Миколи Бажана, Бориспільське шосе з переходом в автодорогу М-03, Е-40;
- Столичне шосе з переходом в автодорогу Н-01, яка далі з’єднується з М-04, Е-50;
- Голосіївський пр., пр. Академіка Глушкова з переходом в автодорогу М-05, Е-95;
- пр. Космонавта Комарова, пр. Леся Курбаса з переходом в автодорогу Р-04.
Ремонт радіальних автодоріг активно вівся в 2016 та продовжується в 2017 р.; з нового залишилося реконструювати 2-смугову автодорогу Р-04 до стандарту не менше 4 (2+2) смуг руху, в першу чергу на 15-кілометровій ділянці між Кільцевою й Великою кільцевою дорогами м. Києва (а в майбутньому, логічно продовжити автодорогу Р-04 до м. Вінниці та з'єднати її з автодорогою М-21, Е-583). Останні 7 радіальних автодоріг вже мають від 4 до 8 смуг руху.
Також перспективним проектом 2017 р. є автомагістраль, яка буде утворена шляхом реконструкції і з'єднання вже існуючих вулиць м. Києва та яку умовно назвемо Середнє автомобільне півкільце м. Києва - це вул. Лугова, пр. Правди, вул. Маршала Гречко, Д. Щербаківського (Щербакова), Салютна, Академіка Туполєва, майбутній тунель або шляхопровід що перетинає пр. Перемоги, вул. Чистяківська, майбутній шляхопровід над залізницею (з/д), бульв. Вацлава Гавела (І. Лепсе), пр. Відрадний, вул. Суздальська, майбутній шляхопровід над з/д, пр. Повітрофлотський, вул. Медова з продовженням (біля аеропорту Київ-Жуляни), вул. Кіровоградська, майбутній тунель або шляхопровід над з/д, Залізничне шосе, майбутній тунель під Наддніпрянським шосе, Дарницький міст, Дарницьке шосе, вул. Привокзальна, вул. Бориспільська.
Реалізація інфраструктурних проектів в Україні прискорить темпи розвитку бізнесу, у тому числі дверного.
Читайте також -
- Компанія «Двері Білорусії» назвала резерви економічного зростання у 2018 році
- Компанія «Двері Білорусії» показала залежність продажу дверей від темпів реалізації інфраструктурних проектів в Україні