«Двері Білорусії»: реалізація інфраструктурного проекту радіальних та кільцевих автодоріг м. Києва прискорить розвиток бізнесу


ТПГ «Двері Білорусії» в процесі розвитку бізнесу побудувала сучасні фабрики з виробництва вхідних та міжкімнатних дверей, створила найбільшу фірмову роздрібно-сервісну мережу в Україні, впровадила сучасні технології виробництва, менеджменту, просування та продажів, вдосконалену систему логістики. І саме темпи розвитку логістики та бізнесу в цілому залежать не лише від компанії, а й від темпів реалізації інфраструктурних проектів в державі.
 
Продемонструвати це Компанія «Двері Білорусії» вирішила на прикладі проекту напрямків кільцевих та радіальних автодоріг м. Києва, який створений компанією на базі існуючих проектів і реальних автодоріг, а також відображає лише загальний погляд компанії на деякі напрямки, хоча автодоріг більше і вони не такі прямолінійні. На цьому проекті графічно позначені деякі напрямки існуючих автодоріг (у вигляді суцільних ліній) і автодороги, які необхідно добудувати (переривисті лінії).Проект напрямків кільцевих та радиальних автодоріг КиєваТранзитний потенціал України — це конкурентна перевага, яку держава і його громадяни можуть використовувати століттями, заробляючи імідж й грошові кошти на забезпеченні європейських і міжнародних транзитних маршрутів, а також користуючись ними самі.

Важливою складовою розвитку бізнесу є ефективна транспортна логістика — система по організації доставки ресурсів та готової продукції з одного пункту в інший по оптимальному маршруту за мінімальний інтервал часу з оптимальними витратами.

З 135 фірмових салонів «Двері Білорусії» в Україні 17 салонів розташовано в м. Києві та Київській області (на карті позначені зубрами); там же знаходиться значна кількість об'єктів покупців, яким необхідно доставляти вхідні та міжкімнатні двері.

Салони на карті Києва і Київської області
Реалізація проекту «Кільцеві та радіальні автодороги м. Києва» приведе до наступних переваг для бізнесу та населення:
 
  • у Києві та Київській області на 20-30 % прискоряться постачання продукції (послуг), переміщення персоналу та транспорту;
  • в Україні на 10 % прискоряться міжміські та експортно-імпортні постачання продукції, ресурсів, сировини та матеріалів;
  • вздовж радіальних та кільцевих автодоріг комерційні компанії побудують нові об'єкти: логістичні склади, житлові комплекси, готелі, торгівельні центри й інші об'єкти – споживачі різнопланової продукції (у тому числі дверей);
  • будівництво автомобільних доріг, мостів й транспортних розв'язок приведе до розвитку багатьох галузей промисловості України, створення нових робочих місць і зростання добробуту населення — потенційних покупців дверей та іншої продукції.

Це проект, від реалізації якого, отримають вигоду усі.

На проекті показано 8 існуючих радіальних автодоріг і 3 автомобільних кільця довкола Києва.

Мале автомобільне кільце м. Києва вже існує — це вул. Саперно-Слобідська, пр. Валерія Лобановського, вул. Олени Теліги, Московський міст, пр. Генерала Ватутіна, вул. Братиславська, Харківське шосе, пр. Миколи Бажана, Південний міст (можна скорочувати діаметр кільця через міст Патона й бульв. Дружби народів).

Кільцева дорога м. Києва існує наполовину, у вигляді півкільця на правому березі. До повного кільця необхідно побудувати 2 нових моста через р. Дніпро і 50 км. автодороги на лівому березі.
 
Велика кільцева дорога довкола Києва на відстані 15-20 км. від Окружної дороги існує невеликими ділянками. Необхідно побудувати 2 нових моста через р. Дніпро і близько 200 км. автодороги.

Перераховані нові ділянки кільцевих автодоріг загальною протяжністю 250 км можна добудувати в 2017-2018 рр. ДА "Укравтодор" реконструкцією автодороги М- 05, Е- 95 на ділянці Київ – Васильків до 6 (3+3) смуг руху і КМДА разом з КК "Київавтодор" якісним ремонтом і реконструкцією автодоріг  Києва (з використанням сучасних технологій) в 2016 р. разом показали, що це реально. 4 мости через р. Дніпро потрібно побудувати за 5-7 років. Поки ці 4 мости будуватимуться, Кільцева і Велика Кільцева автодороги після закінчення будівництва, завдяки перетину з радіальними автодорогами вже в 2018 р. виконуватимуть свої функції у вигляді замкнутих півкілець на лівому і правому берегах річки Дніпро, сполучених існуючими мостами.

8 радіальних автодоріг — це:

  • пр. Перемоги з переходом в автодорогу М-06Е-40;
  • Гостомельське шосе з переходом в автодорогу М-07Е-373;
  • Броварський пр. з переходом в автодорогу М-01Е-95;
  • Броварська кільцева дорога з переходом в автодорогу Н-07;
  • Пр. Миколи Бажана, Бориспільське шосе з переходом в автодорогу М-03Е-40;
  • Столичне шосе з переходом в автодорогу Н-01, яка далі з’єднується з М-04Е-50;
  • Голосіївський пр., пр. Академіка Глушкова з переходом в автодорогу М-05Е-95;
  • пр. Космонавта Комарова, пр. Леся Курбаса з переходом в автодорогу Р-04.
 
Ремонт радіальних автодоріг активно ведеться в 2016 та продовжиться в 2017 р.; з нового залишилося реконструювати 2-смугову автодорогу Р-04 до стандарту не менше 4 (2+2) смуг руху, в першу чергу на 15-кілометровій ділянці між Кільцевою й Великою кільцевою дорогами м. Києва (а в майбутньому, логічно продовжити автодорогу Р-04 до м. Вінниці). Останні 7 радіальних автодоріг вже мають від 4 до 8 смуг руху.  

Реалізація інфраструктурних проектів в Україні прискорить темпи розвитку бізнесу, у тому числі дверного.

Поділитися
Назад до списку
 
Вгору