Компанія «Двері Білорусії» розповіла про фундамент розвитку бізнесу в Україні


Компанія «Двері Білорусії» створила в Україні забезпечений необхідними ресурсами торгово-виробничий та логістичний хаб (вузол, центр) дверного бізнесу, впровадила й активно використовує сучасні технології менеджменту, виробництва та продажів. Новий підхід з використанням інноваційних технологій дає можливість споживачам України та ще 12 країн світу купувати у Торгово-промислової групи (ТПГ)  «Двері Білорусії» якісні вхідні й міжкімнатні двері за доступною ціною, а також отримувати комплекс послуг по доставці, монтажу, гарантійному й після продажному сервісу.

Топ-менеджмент Компанії «Двері Білорусії», Україна, вважає, що у конкурентній боротьбі домагається успіху та компанія, яка залучає, володіє й ефективно використовує найкращі:

  • ресурси: матеріальні (фінансові, виробничі ресурси - обладнання, сировину, матеріали, готову продукцію, кваліфікований персонал, партнери) та нематеріальні (бренд «Двері Білорусії»);
  • логістику (зберігання, доставку ресурсів й готової продукції);
  • технології менеджменту, виробництва, просування та продажів, сервісні технології,
 
а також має продуману стратегію розвитку, здійснює якісне короткострокове й середньострокове планування  виробничої та комерційної діяльності.

Усе вище сказане є фундаментом розвитку бізнесу.

Фундамент розвитку бізнесу Двері Білорусії ТПГ «Двері Білорусії» побудувала в Україні сучасні виробничі комплекси. Парк обладнання налічує близько 600 верстатів з високим рівнем автоматизації. Кожний з таких комплексів використовує різні сучасні технології й спеціалізується на виготовлені певних моделей вхідних та міжкімнатних дверей. Компанія має високотехнологічне обладнання  з числовим програмним управлінням виробництва Німеччини, Франції, Італії, Іспанії, Японії та України. Кваліфікований персонал фабрик регулярно проходить навчання й перепідготовку. При виробництві продукції використовуються натуральні вітчизняні й інноваційні імпортні матеріали. Для виготовлення міжкімнатних дверей використовується натуральна деревина, шпон з України, екологічно безпечні лакофарбові матеріали з Італії та новітній  клей на основі натуральних смол зі Швеції. Для виготовлення вхідних металевих дверей використовуються метал з України та високоякісні імпортні плівки ПВХ, ущільнювач, фурнітура, інші комплектуючі з Німеччини, Ізраїлю й інших країн.

Це дає гарантію високої точності виробництва та якості дверей. Цьому також сприяє  багаторівневий контроль якості виробництва продукції, який здійснюється по міжнародному стандарту ISO 9001:2000 і стандартам тих країн, де виробляється й реалізується продукція.

ТПГ «Двері Білорусії» з використанням:

  • Новітніх технологій виробництва:
створила систему повного циклу ведення бізнесу; впровадила виробничу й логістичну модель майбутнього (виробництво й поставки по запиту); запропонувала вхідні й міжкімнатні двері в одному дизайні; наладила супутнє виробництво дерев’яних пелет - альтернативного виду біо-палива.

  • Європейських технологій менеджменту:
побудувала ефективну структуру бізнесу на основі процесного підходу (від створення, реалізації, до експлуатації продукції) з системою управління горизонтальними процесами. 

  • Сучасних технологій продажів й сервісних технологій:
сформувала найбільшу в Україні роздрібну й сервісну мережу, яка налічує 135 фірмових салонів, Інтернет-магазин, 130 брендованих відділів в точках продаж партнерів компанії, 300 монтажних бригад й партнерських будівних компаній, налагоджену систему продажів, логістики и зворотного  зв’язку з виробництвом; запустила новий технологічний сайт; спростила схему покупки товарів; представила нову послугу Trade-in по обміну старих дверей на нові.

Онлайн- та офлайн- світи в бізнесі Компанії «Двері Білорусії» зливаються, онлайн-технології доповнюють й посилюють офлайн. Залучення та інформування споживачів  реалізується комплексно, як за допомогою традиційної реклами (на телебаченні, радіо, транспорті, у пресі, печатної, зовнішньої й внутрішньої реклами), маркетингових заходів, участі в будівельних виставках, так і через Інтернет за допомогою сучасних адаптивних сайтів компанії, технологій пошукового просування (SEO), контекстної реклами (PPC), заснованого на поведінці споживачів ретаргетингу (ремаркетингу), IP-телефонії, онлайн-чатів, а також за допомогою соціальних мереж.

Технології просування та продажів Двері Білорусії Компанія «Двері Білорусії» пропонує покупцям зручну схему покупки продукції у  фірмових салонах «Двері Білорусії», бренд-відділах чи Інтернет-магазині.
 
Новий підхід з використанням сучасних технологій дає можливість  споживачам купити у Компанії «Двері Білорусії» вхідні й міжкімнатні двері по доступній ціні зручним способом у зручний час 24 години на добу без вихідних.

Комунікації і способи покупки товарів за допомогою сайту. Компанія «Двері Білорусії» пропонує на вибір покупцям один з шести зручних способів комунікацій для здійснення покупок.
 
Покупці можуть:
 
1. Знайти і звернутися в найближчий фірмовий салон «Двері Білорусії» використовуючи контактні дані салонів на карті сайту.
2. Зателефонувати за телефоном гарячої лінії.
3. Скористатися кнопкою зворотного зв'язку (CallBack).
4. Викликати замірника, скориставшись кнопкою виклику замірника.
5. Отримати допомогу експерта, використовуючи форму онлайн-чату (JivoSite).
6. Додати вибраний товар в кошик сайту, зробити підтвердження замовлення, вказавши свої контактні дані.

Схема покупки Двері Білорусії Компанія цінує час покупця, тому пропонує зручні способи покупки.

 

Читайте також – Розділи сайту «Двері Білорусії» -

О Компанії, Переваги Компанії, Як купити.

Назад до списку
 
Вгору