Компанія «Двері Білорусії» розповіла про фундамент розвитку бізнесу в Україні
Компанія «Двері Білорусії» створила в Україні забезпечений необхідними ресурсами торгово-виробничий та логістичний хаб (вузол, центр) дверного бізнесу, впровадила й активно використовує сучасні технології менеджменту, виробництва та продажів. Новий підхід з використанням інноваційних технологій дає можливість споживачам України та ще 12 країн світу купувати у Торгово-промислової групи (ТПГ) «Двері Білорусії» якісні вхідні й міжкімнатні двері за доступною ціною, а також отримувати комплекс послуг по доставці, монтажу, гарантійному й після продажному сервісу.
Топ-менеджмент Компанії «Двері Білорусії», Україна, вважає, що у конкурентній боротьбі домагається успіху та компанія, яка залучає, володіє й ефективно використовує найкращі:
- ресурси: матеріальні (фінансові, виробничі ресурси - обладнання, сировину, матеріали, готову продукцію, кваліфікований персонал, партнери) та нематеріальні (бренд «Двері Білорусії»);
- логістику (зберігання, доставку ресурсів й готової продукції);
- технології менеджменту, виробництва, просування та продажів, сервісні технології,
а також має продуману стратегію розвитку, здійснює якісне короткострокове й середньострокове планування виробничої та комерційної діяльності.
Усе вище сказане є фундаментом розвитку бізнесу.

Це дає гарантію високої точності виробництва та якості дверей. Цьому також сприяє багаторівневий контроль якості виробництва продукції, який здійснюється по міжнародному стандарту ISO 9001:2000 і стандартам тих країн, де виробляється й реалізується продукція.
ТПГ «Двері Білорусії» з використанням:
- Новітніх технологій виробництва:
- Європейських технологій менеджменту:
- Сучасних технологій продажів й сервісних технологій:
Онлайн- та офлайн- світи в бізнесі Компанії «Двері Білорусії» зливаються, онлайн-технології доповнюють й посилюють офлайн. Залучення та інформування споживачів реалізується комплексно, як за допомогою традиційної реклами (на телебаченні, радіо, транспорті, у пресі, печатної, зовнішньої й внутрішньої реклами), маркетингових заходів, участі в будівельних виставках, так і через Інтернет за допомогою сучасних адаптивних сайтів компанії, технологій пошукового просування (SEO), контекстної реклами (PPC), заснованого на поведінці споживачів ретаргетингу (ремаркетингу), IP-телефонії, онлайн-чатів, а також за допомогою соціальних мереж.

Новий підхід з використанням сучасних технологій дає можливість споживачам купити у Компанії «Двері Білорусії» вхідні й міжкімнатні двері по доступній ціні зручним способом у зручний час 24 години на добу без вихідних.
Комунікації і способи покупки товарів за допомогою сайту. Компанія «Двері Білорусії» пропонує на вибір покупцям один з шести зручних способів комунікацій для здійснення покупок.
Покупці можуть:
1. Знайти і звернутися в найближчий фірмовий салон «Двері Білорусії» використовуючи контактні дані салонів на карті сайту.
2. Зателефонувати за телефоном гарячої лінії.
3. Скористатися кнопкою зворотного зв'язку (CallBack).
4. Викликати замірника, скориставшись кнопкою виклику замірника.
5. Отримати допомогу експерта, використовуючи форму онлайн-чату (JivoSite).
6. Додати вибраний товар в кошик сайту, зробити підтвердження замовлення, вказавши свої контактні дані.
