Компанія «Двері Білорусії» показала залежність продажу дверей від темпів реалізації інфраструктурних проектів в Україні


На додаток до статті Компанії Двері Білорусії: «Реалізація проекту радіальних та кільцевих автодоріг м. Києва прискорить розвиток бізнесу» відмітимо, що Торгово-промислова група «Двері Білорусії» зафіксувала в період з квітня по серпень 2017 р (у порівнянні з аналогічним періодом 2016 р) стійке зростання продажів виробленої  продукції у тих регіонах України, в яких високими темпами реалізуються інфраструктурні проекти.

Це й закономірно, бо міжкімнатні двері виконують не тільки функцію з розмежування кімнат, тепло- й звукоізоляції приміщень, є не тільки важливим декораційним елементом любого простору, а й додатково служать одним з показників фінансового успіху власників приміщень. Це обумовлено тим, що міжкімнатні двері монтуються на завершальній стадії будівництва будівлі й/чи ремонту любого приміщення. Та споживач, який пройшов усі етапи будівництва, ремонту й довів свій об’єкт (будинок, квартиру, офіс) до завершальної стадії – покупки й монтажу міжкімнатних дверей, є фінансово стійкою людиною чи компанією. Таким чином, стійке зростання продажів дверей є своєрідним індикатором зростання добробуту населення.

 

Ремонт, реконструкція, будівництво автомобільних доріг, мостів, транспортних розв’язок, привабливих туристичних об’єктів та зон відпочинку, веде до розвитку багатьох галузей промисловості, туризму, укріпленню транзитного потенціалу держави, росту інтенсивності руху транспортних засобів, активізації будівництва різних об’єктів вздовж доріг, річок й морів, сприяє притоку інвестицій, економічному зростанню, створенню нових робочих місць й покращенню добробуту громадян — потенційних покупців дверей та іншої продукції.

Наведемо декілька фактів - за пів року з квітня по серпень 2017 р у порівнянні з аналогічним періодом 2016 р:

  • У Львівській, Тернопільській, Хмельницькій, Винницькій та Одеській областях, де розпочались роботи з реалізації проекту транснаціонального автомобільного коридору GO Highway, який з’єднає українські чорноморські порти Одеси, Миколаєва та Херсону с польськими портами Гданська, Гдині на Балтийському морі, кількісне зростання продажів Дверей Білорусії у середньому склало +6 (шість)%.

  • У м. Харкові та Харківській області, в яких міські та обласні органи влади разом ефективно розвивають транспортну інфраструктуру, кількісне зростання продажів дверей торгової марки (тм) «Двері Білорусії» склало +8 (вісім)%. Та це, не зважаючи на те, що в м. Харкові є найвищий рівень конкуренції з продажу дверей із-за розміщення там декількох крупних фабрик з виробництва дверей.

  • У м. Києві, в якому  завдяки спільним зусиллям мера Києва, Київської міської державної адміністрації, КК «Київавтодор» високими темпами реконструюються та ремонтуються радіальні проспекти, вулиці, кільцева дорога, транспортні розв’язки, розвивається інфраструктура прибережних територій річки Дніпро, а також створюються сприятливі умови для ведення бізнесу, кількісне зростання продажів дверей тм «Двері Білорусії» склало +15 (п’ятнадцять)%. Та це при кількісному зростанню продажів нашої продукції +3% у цілому по Україні, а також +3 (три)% в середньому по Київської області (без Києва) у цьому періоді, хоча економічний потенціал Київської області значно вище.

  • Крім зростання продажу кількості вхідних та міжкімнатних дверей тм «Двері Білорусії» в Україні зріс також середній чек.

Наведені приклади вказують на позитивні тенденції, але навіть в успішних регіонах ще є резерви для подальшого розвитку. Наприклад, у теперішній час місто Київ має 6 (шість) основних широких в’їздів – виїздів (від 4 до 8 смуг руху), а реальних стратегічних маршрутних напрямків є 8 (вісім), крім того, поетапне будівництво Великої кільцевої дороги Київської агломерації ще не розпочато. Цей дисбаланс уповільнює економічне зростання; гальмує поставки сировини, матеріалів, продукції та послуг; переміщення персоналу й транспорту по Київської області та столиці України.


Нижче представлено адаптований на фрагменті мапи проект напрямків кільцевих та радіальних автодоріг м. Києва та Київської області, який створено на базі існуючих проектів і реальних автодоріг. На цьому проекті графічно позначені деякі напрямки існуючих автодоріг (у вигляді суцільних ліній) і автодороги, які необхідно добудувати (переривисті лінії).
Двері Білорусії- Проект напрямків кільцевих та радіальних автодоріг Києва й Київської обл на мапі
Двері Білорусії- Проект напрямків кільцевих та радіальних автодоріг Києва й Київської обл.

Ремонт широких радіальних автодоріг Київської агломерації в 6-ти стратегічних напрямках ведеться у 2016-2017 р за планом. Виїзд на 7-й (сьомий) напрямок  Київ - Суми реалізований за допомогою Броварської кільцевої дороги, тому у Київської області необхідно починати з негайного розширення 8-го (восьмого) напрямку – реконструкції двох смугової автодороги Р-04 на ділянці Київ (від Кільцевої дороги) – Софіївська Борщагівка – Святопетрівське – Білогородка – Горбовичи – й далі до стандарту не менш ніж 4 (2+2) смуги руху, тому, що вона є продовженням широкої радіальної транспортної артерії м. Києва (вул. Борщагівська - просп. Космонавта Комарова - просп. Леся Курбаса), та вже сьогодні доходить до майбутньої Великої кільцевої дороги, а також в майбутньому може стати частиною міжнародного автобану: Київ – Фастів (Р-04) – Вінниця – Молдова (М-21, Е-583). Крім того, сьогодні вже існує дворівнева транспортна розв’язка (її не треба будувати) між Кільцевою дорогою м. Києва та цією стратегічною радіальною автодорогою (вже є 4-х смуговий проїзд з просп. Леся Курбаса під Кільцевою дорогою в районі кільця швидкісного трамваю №3).

Без скоординованих дій обласних та міських органів влади, дорожніх служб з ремонту й реконструкції Кільцевої дороги Києва Е-40, восьмої стратегічної радіальної автодороги Р-04, а у майбутньому й поетапного будівництва Великої кільцевої автодороги Київської агломерації (міста Києва та прилеглої до Києва частини Київської області) гармонійний розвиток інфраструктури та комфортне перевезення людей і продукції у Київському регіоні будуть значно ускладнені.

Столицю України – місто Київ необхідно у короткі строки звільнити від «вузьких горлечок» на в’їздах-виїздах, користуючись наступним простим й ефективним маршрутним принципом: кожна стратегічна міська радіальна автодорога після перетину кільцевої дороги повинна переходити в обласну автодорогу (міжнародну, національну або регіональну), та мати від 8 до 4 смуг руху не тільки в місті, а й далі, мінімум на 20-кілометровому прилеглому відрізку обласної автодороги. Транспортна розв’язка між кільцевою та кожною стратегічною радіальною автодорогою повинна бути дворівнева (чи багаторівнева) без світлофорів.

Реконструкція (розширення) вузьких стратегічних радіальних автодоріг Київської області, які є продовженням радіальних транспортних артерій столиці України м. Києва значно прискорить рух транспорту та поліпшить логістичні можливості бізнесу, у тому числі дверного.

Назад до списку
 
Вгору