Про Компанію «Двері Білорусії»

 



Торгово-промислова компанія з іноземними інвестиціями «Двері Білорусії» спеціалізується на виробництві і просуванні міжкімнатних дверей, вхідних металевих дверей і дверей спеціального призначення. Продукція торгової марки «Двері Білорусії» поєднує в собі яскраві дизайнерські рішення, сучасні технології і натуральні матеріали; прикрашає інтер'єр; характеризується оптимальним співвідношенням ціни і якості; користується заслуженим попитом у фахівців, корпоративних споживачів і населення.

Бренд «Двері Білорусії» успішно розвивається з 2005 року по теперішній час. Торгово-промислова група (ТПГ) «Двері Білорусії» поставляє продукцію в Україну, Білорусь, Молдову, Казахстан, Росію, Азербайджан і країни ЄС; здійснює торговельну, логістичну, юридичну, маркетингову та рекламну підтримку партнерів.


Виробництво


Двері торгової марки «Двері Білорусії» виробляються на високотехнологічних виробничих комплексах (фабриках) ТПГ «Двері Білорусії» в Республіці Білорусь та Україні. Парк обладнання налічує понад 600 верстатів з Німеччини, Франції, Італії, Іспанії та Японії. «Двері Білорусії» - це високотехнологічний продукт. Виробництво кожної моделі дверей налічує близько 40 операцій і близько 60 найменувань комплектуючих. Компанія постійно інвестує кошти в розвиток нових технологій і асортименту продукції.

На кожній фабриці, що спеціалізується на виробництві певного асортименту продукції, працює відділ технічного контролю. Багатоступінчастий контроль якості продукції здійснюється на всіх етапах - від постачання сировини і матеріалів до виробництва та пакування готової продукції.


виробництво вхідних та міжкімнатних дверей двері Білорусії
Асортимент


Асортимент продукції Компанії «Двері Білорусії» складається з декількох основних видів - міжкімнатні двері, вхідні металеві дверідвері спеціального призначення та з додаткового асортименту - дверна фурнітура, покриття для підлоги, міжкімнатні арки і лісоматеріали.

Ми пропонуємо споживачам кілька основних видів міжкімнатних дверей - шпоновані двері, які виконані з натуральної деревини і покриті натуральним шпоном різних порід дерева, в тому числі і екзотичних; двері екошпон; двері серії емаль, двері з масиву натуральної деревини - сосни, дуба, вільхи, а також двері для саун і лазень - з осики.

Вхідні металеві двері виконані  в трьох сегментах - преміум, середній, стандарт; забезпечують захисні функції, звуко-теплоізоляцію і по дизайну поєднуються з міжкімнатними дверима ТМ «Двері Білорусії». Міжкімнатні та вхідні металеві двері є серійною продукцією, відповідають стандартам і будівельним нормам відповідних країн, де вони реалізуються. Двері спеціального призначення - протипожежні, димонепроникні, вологостійкі, звукоізоляційні виготовляють по проектами замовників за індивідуальними розмірами і вимогам, залежно від функціонального призначення та естетичних побажань. Асортимент продукції постійно розширюється відповідно до споживчим попитом, сучасними тенденціями архітектури та дизайну. В асортимент фурнітури входять - дверні ручки, обмежувачі, петлі, розсувні системи, шпінгалети. В асортимент підлогових покриттів входять - ламінат, паркетна дошка, плінтус, підкладка і кріплення; а лісоматеріалів - євровагонка, дошка підлоги, блок- хаус, імітація бруса.


Фірмова рздрібно-сервісна мережа


Компанія «Двері Білорусії» сформувала в Україні широку роздрібно - сервісну мережу, яка налічує 135 фірмових салонів, інтернет - магазин, 130 бренд - відділів в точках продажів партнерів компанії, більше 300 монтажних бригад і партнерських будівельних компаній, налагоджену систему продажів, логістики і зворотнього зв'язку з виробництвом. Це забезпечує споживачам легкий доступ до товарів і якісному сервісу від ТПГ «Двері Білорусії».


Баннер в раздел О компании Фирменная торгово-сервисня сеть-ua.jpg


Компанія не тільки створила в Україні ефективну клієнт - орієнтовану роздрібну мережу фірмових салонів, а й запропонувала покупцям перелік послуг, який включає замір, доставку, установку (монтаж), гарантії якості .

Розроблено та ефективно працює програма співпраці компанії з дизайнерами, архітекторами, будівельними компаніями.

На сайті розміщена інформація про повний асортимент товарів та послуг, є можливість точного розрахунку вартості і формування замовлення на комплекс товарів. Роздрібні ціни на сайті і в салонах - магазинах єдині. Сайт адаптивний, автоматично оптимізується під розміри екранів комп'ютерів і мобільних пристроїв. Сайт пропонує користувачам на вибір різні зручні способи комунікацій для здійснення покупок.

У бізнесі Компанії «Двері Білорусії» онлайн - технології доповнюють і підсилюють офлайн. Залучення та інформування споживачів реалізується комплексно як за допомогою традиційної реклами (на телебаченні, радіо, транспорті, в пресі, друкарської, зовнішньої і внутрішньої реклами), маркетингових заходів, участі в будівельних виставках, так і через інтернет за допомогою сучасних адаптивних сайтів компанії, технологій пошукового просування (SEO), контекстної реклами (PPC), заснованого на поведінці користувачів ретаргетингу (ремаркетингу), IP-телефонії, онлайн чатів, а також за допомогою соціальних мереж.

технології компанії Двері Білорусії

Структура. Технологія управління

Компанія «Двері Білорусії» побудувала ефективну структуру бізнесу на основі процесного підходу, в якій враховані процеси - маркетингу, розробки, виробництва, реалізації та експлуатації продукції, гарантійного та післягарантійного обслуговування.


На представленій нижче схемі зовнішня кільцева дорога (діаграма) - це рух продукції від маркетингу через створення до реалізації та експлуатації; внутрішня кільцева дорога (діаграма) - рух (розподіл) ресурсів між ділянками дороги; радіальні дороги - доставка ресурсів до виконавців. У структурі «Двері Білорусії» реалізована система менеджменту горизонтальними процесами. Від вищої ланки управління компанією до виконавців по вертикалі передаються тільки цілі, стандарти роботи, плани, управлінські рішення, управління доставкою ресурсів і, якщо необхідно, коригувальні дії для гармонійної взаємодії підрозділів компанії по горизонталі відповідно до логіки та послідовності зазначених нижче процесів для досягнення кінцевого результату.

Структура Двері Білорусії

На відміну від організаційних структур інших компаній, зображених у вигляді пірамід з вертикальним функціональним підходом до менеджменту, в яких ростуть бар'єри між відділами, структура «Двері Білорусії» дозволяє підрозділам компанії працювати злагоджено на основі узгоджених по горизонталі процесів.


Фундамент розвитку бізнесу

 

ТПГ «Двері Білорусії» володіє, привертає та ефективно використовує сучасні:

 

Ресурси: матеріальні (фінансові ресурси та виробничі ресурси: сировина, матеріали, обладнання, кваліфікований персонал, партнери, готова продукція), а також нематеріальні (бренд «Двері Білорусії»);

Логістику (зберігання, доставку ресурсів й готової продукції);

Технології менеджменту, виробництва, просування та продажів, сервісні технології (які описані вище).


Ці складові є фундаментом розвитку бізнесу.


Фундамент розвитку бізнесу

Місія компанії


Ми несемо людям  яскраве відчуття комфорту, краси і затишку. Формуємо позитивний імідж компанії і всесвітнє сприйняття бренду.


Відповідальність


Продукція захищена офіційно зареєстрованим знаком якості - торговою маркою «Двері Білорусії», брендованої упаковкою; реалізується через фірмові брендовані точки продажів; забезпечена сервісами наших партнерів - замір, доставка, монтаж, гарантійне обслуговування.
Компанія бере на себе відповідальність за якість і гарантійне обслуговування продукції торгової марки «Двері Білорусії», що реалізовується у фірмових брендованих точках продажів «Двері Білорусії». Компанія «Двері Білорусії» не несе відповідальності і гарантійних зобов'язань по підробкам продукції, плагіату та продукції інших виробників, постачальників.



Визнання


Продукція торгової марки «Двері Білорусії» характеризується оптимальним співвідношенням ціни і якості, користується заслуженим попитом у корпоративних клієнтів, будівельників та населення. Компанія "Двері Білорусії" в 2007 і 2008 роках взяла участь в Українському Національному конкурсі і отримала нагороду "Кращий продукт року", де головною складовою програми була "Національна конкурентоспроможність", контрольована Інститутом конкурентоспроможності, Асамблеєю ділових кіл України та Співтовариством фахівців - експертів з якості.

Згідно з рейтингом компаній з економічних і соціальних показників серед 350 000 підприємств України в 2009 році, керівника компанії "Двері Білорусії" " нагородили за високий професіоналізм орденом "Почесний хрест" і присвоїли статус "Керівник року". Оргкомітет Міжнародного економічного рейтингу «Ліга кращих" відповідно до EUROPEAN STANDARD RATING з високими економічними показниками і динаміці розвитку присвоїв компанії " Двері Білорусії " високий статус - "Підприємство 2010", а її керівникові вручив Орден "Зірка економіки України" і сертифікат "Керівник 2010 року". Оргкомітет Національного бізнес - рейтингу України по комплексу економічних показників визначив ТОВ «Двері Білорусії» в 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 роках як «Лідера галузі», а керівника компанії нагородив Орденом «Бізнес слава» і Медаллю «За видатні заслуги у професійній сфері».


01(1).png02(1).png03(1).png04(1).png05(1).png06(1).png24_user2.pnglogo_coin.pnga456353f41273d669f7a1157fa01b1d8.pngБез-имени-1.jpg



Переваги компанії



Вгору