Компанія «Двері Білорусії» регулярно впроваджує новаторські рішення, а також актуалізує прийняті корпоративні стандарти згідно зі світовими тенденціями.

Нижче представлений перелік корпоративних стандартів відповідає сьогоднішнім вимогам ринку. Це і модернізації виробництва, якість сервісу, перспективи розвитку Компанії та інше.

«Метою впровадження інновацій не завжди буває першість і лідерство в своїй сфері, головне - бути кращими» - Річард Бренсон
Про компанію
Про компанію «Двері Білорусії»
1. Стандарти брендингу та управління торговими точками
Компанія адаптувала стандарти роботи до сьогоднішнім вимогам дверного ринку і змінила політику управління фірмовими салонами, включаючи локації, новий формат підтримки та розвитку. Розроблений формат підтримки і розвитку франчайзингової мережі включає ребрендинг салонів і удосконалення стандартів фірмового стилю.
2. Стандарти кваліфікації та навчання в Компанії
«Для успіху в бізнесі потрібні навчання, дисципліна і наполеглива робота. Але якщо це вас не лякає, можливості сьогодні набагато більше, ніж будь-коли» - Девід Рокфеллер
Впроваджений новий формат навчання, сучасні техніки продажів і організація навчань для регіональних партнерів дозволяють підвищувати рівень кваліфікації персоналу Компанії і рівень сервісу.
«Випереджайте очікування своїх клієнтів. Дайте їм те, чого вони хочуть, і ще трохи більше. »- Сем Уолтон
• Створений простір Dveri Belorussii Design Hub дозволяє будувати комфортні і якісні взаємини з професійними дизайнерами і архітекторами, реалізовувати індивідуальні рішення замовників згідно дизайн-проектам, а також організовувати тематичні бізнес-заходу. Взаємовигідна співпраця закріплено прозорою системою лояльності Maxi Card, яка в тому числі є і вигідним перевагою роботи з Компанією «Двері Білорусії»
• Ми націлені на довгострокове співробітництво з нашими партнерами і пропонуємо взаємовигідні умови для обох сторін. Продукція ТМ «Двері Білорусії» відповідає технічним вимогам великих будівельних компаній. Компанія надає повний супровід на всіх етапах проектування: від технічного завдання до гарантійного обслуговування.
3. Стандарти продажів
4. Стандарти обслуговування Клієнтів
«Якщо ви не подбаєте про своїх клієнтів, про них подбає хтось інший»
• Оптимізація роботи відділу онлайн підтримки дозволяє Клієнту отримувати консультацію 7 днів на тиждень 12 годин на добу.
• Впроваджений сучасний автоматизований інструмент управління продажами для партнерів - "Кабінет дилера", що дозволяє в режимі реального часу мати доступ до інформації, до особистих бізнес-процесів, можливість відстежування статуси замовлень і продажів через мобільний додаток.
«Ваші найнещасніші клієнти, ваш найбільший джерело знань» - Білл Гейтс
•Компанія «Двері Білорусії» ретельно працює над тим, щоб отримувати максимально об'єктивну оцінку про продукцію, якість обслуговування і сервісі. Завдяки повністю незалежного сервісу зворотного зв'язку Sarafan ми маємо можливість миттєво реагувати і підтримувати ефективний зворотній зв'язок з усіма нашими Клієнтами.
5. Стандарти основних бізнес процесів
«Я не вірю в те, що хтось може виконувати сьогоднішню роботу вчорашніми методами і залишитися в бізнесі завтра» - Нельсон Джексон

• Впровадження CRM системи - дозволяє Компанії надати більш якісний сервіс і поліпшити взаємини між Клієнтом і Компанією.
• На підставі впровадженої CRM системи підвищити управління взаємовідносинами всередині компанії і налагодити канали комунікації.
6. Логістика
• У 2019 Компанія розробила стратегію оптимізації логістики, що тягне за собою оновлення автопарку і скорочення термінів доставки.
• Новий підхід до організації складського господарства дозволяє здійснити більш ефективну логістику товарів.
7. Стандарти корпоративної поведінки співробітників
«Головним чинником, що визначає" швидкість компанії ", стає її корпоративна культура» - Білл Гейтс

• Корпоративна відповідальність Компанії «Двері Білорусії» відповідає цілям сталого розвитку України до 2030 року згідно з принципами ООН
Згідно вищепереліченим цілям корпоративно-соціальна культура Компанії «Двері Білорусії» грунтується на:
Мета №8 Гідна праця та економічне зростання

Керівництво Компанії «Двері Білорусії» впровадило систему ключових показників, яка безпосередньо стимулює мотивацію персоналу, завдяки якій у кожного співробітника є можливість впливати позитивно на рівень заробітку і здійснювати свою діяльність при якісних умовах роботи.

Мета №9 Інновації та інфраструктура

Інвестиції в інфраструктуру Компанії (в тому числі новий автопарк, обладнання та впровадження інновацій) позитивно впливає на продуктивне функціонування виробництва, всіх підрозділів і філій, дозволяє отримувати своєчасну інформацію і управляти репутацією Компанії на ринку за допомогою впровадження сучасних сервісів.

Мета №12 Відповідальне споживання

З огляду на сьогоднішні проблеми грунтів і глобальні кліматичні зміни, Компанія «Двері Білорусії» розвиває кампанію з відповідального споживання:

- частина сувенірної продукції виготовлена з еко-сировини;
- в найближчих планах розвиток культури сортування сміття.

Мета №15 Збереження екосистем суші

Компанія «Двері Білорусії» не тільки підтримує проекти та ініціативи, а й також займається організацією власних екологічних заходів і кампаній, спрямованих на пропаганду відповідального ставлення до природи і тварин.


На 2020 рік заплановані акції з висадки зелених насаджень.

«Ми самі повинні стати тими змінами, які хочемо побачити у світі» - Махатма Ганді

Мета №3 Здоров'я

Підтримка міськіх ініціатив та волонтерськіх проектів в напрямку здорової и спортивної культури, а такоже підтримка проектів з охорони здоров'я.
Мета №4 Якісна освіта

Надання якісних дверей власного виробництва в кабінети районних шкіл, що потребують ремонту.

Надання власної друкованої продукції, що пропагує добре і відповідальне ставлення до природи і тварин.
Вгору