Про Компанію «Двері Білорусії»


Компанія «Двері Білорусії» регулярно впроваджує новаторські рішення, а також актуалізує прийняті корпоративні стандарти згідно зі світовими тенденціями.


Нижче представлений перелік корпоративних стандартів відповідає сьогоднішнім вимогам ринку. Це і модернізації виробництва, якість сервісу, перспективи розвитку Компанії та інше.


«Метою впровадження інновацій не завжди буває першість і лідерство в своїй сфері, головне - бути кращими» - Річард Бренсон


укр. инфографика (кнопки) для сайта-02.png


1. Стандарти брендингу та управління торговими точками


Компанія адаптувала стандарти роботи до сьогоднішнім вимогам дверного ринку і змінила політику управління фірмовими салонами, включаючи локації, новий формат підтримки та розвитку. Розроблений формат підтримки і розвитку франчайзингової мережі включає ребрендинг салонів і удосконалення стандартів фірмового стилю.


Брендинг укр-01.png


2. Стандарти кваліфікації та навчання в Компанії


«Для успіху в бізнесі потрібні навчання, дисципліна і наполеглива робота. Але якщо це вас не лякає, можливості сьогодні набагато більше, ніж будь-коли» - Девід Рокфеллер


Впроваджений новий формат навчання, сучасні техніки продажів і організація навчань для регіональних партнерів дозволяють підвищувати рівень кваліфікації персоналу Компанії і рівень сервісу.


обучение-02.png



3. Стандарти продажів


«Випереджайте очікування своїх клієнтів. Дайте їм те, чого вони хочуть, і ще трохи більше. »- Сем Уолтон


     1.jpg • Створений простір Dveri Belorussii Design Hub дозволяє будувати комфортні і якісні взаємини з професійними дизайнерами і архітекторами, реалізовувати індивідуальні рішення замовників згідно дизайн-проектам, а також організовувати тематичні бізнес-заходу. Взаємовигідна співпраця закріплено прозорою системою лояльності Maxi Card, яка в тому числі є і вигідним перевагою роботи з Компанією «Двері Білорусії»
• Ми націлені на довгострокове співробітництво з нашими партнерами і пропонуємо взаємовигідні умови для обох сторін. Продукція ТМ «Двері Білорусії» відповідає технічним вимогам великих будівельних компаній. Компанія надає повний супровід на всіх етапах проектування: від технічного завдання до гарантійного обслуговування.      2.jpg



4. Стандарти обслуговування Клієнтів


«Якщо ви не подбаєте про своїх клієнтів, про них подбає хтось інший»


• Оптимізація роботи відділу онлайн підтримки дозволяє Клієнту отримувати консультацію 7 днів на тиждень 12 годин на добу.

 3.jpg 

4.jpg   

• Впроваджений сучасний автоматизований інструмент управління продажами для партнерів - "Кабінет дилера", що дозволяє в режимі реального часу мати доступ до інформації, до особистих бізнес-процесів, можливість відстежування статуси замовлень і продажів через мобільний додаток.


«Ваші найнещасніші клієнти, ваш найбільший джерело знань» - Білл Гейтс


QRкод укр-07.png

• Компанія «Двері Білорусії» ретельно працює над тим, щоб отримувати максимально об'єктивну оцінку про продукцію, якість обслуговування і сервісі. Завдяки повністю незалежного сервісу зворотного зв'язку Sarafan ми маємо можливість миттєво реагувати і підтримувати ефективний зворотній зв'язок з усіма нашими Клієнтами.



5. Стандарти основних бізнес процесів


«Я не вірю в те, що хтось може виконувати сьогоднішню роботу вчорашніми методами і залишитися в бізнесі завтра» - Нельсон Джексон



• Впровадження CRM системи - дозволяє Компанії надати більш якісний сервіс і поліпшити взаємини між Клієнтом і Компанією.

 5.jpg 




6. Логістика


6.jpg   • У 2019 Компанія розробила стратегію оптимізації логістики, що тягне за собою оновлення автопарку і скорочення термінів доставки.


• Новий підхід до організації складського господарства дозволяє здійснити більш ефективну логістику товарів.



7. Стандарти корпоративної поведінки співробітників


«Головним чинником, що визначає" швидкість компанії ", стає її корпоративна культура» - Білл Гейтс


• Корпоративна відповідальність Компанії «Двері Білорусії» відповідає цілям сталого розвитку України до 2030 року згідно з принципами ООН.

укр. поведение сотрудников-10.png

Згідно вищепереліченим цілям корпоративно-соціальна культура Компанії «Двері Білорусії» грунтується на:


Мета № 3 Здоров'я

Підтримка міськіх ініціатив та волонтерськіх проектів в напрямку здорової и спортивної культури, а такоже підтримка проектів з охорони здоров'я.


cdc81614-a365-4aef-a616-4fd796bf43e5.png


Мета № 4 Якісна освіта

Надання якісних дверей власного виробництва в кабінети районних шкіл, що потребують ремонту.

Надання власної друкованої продукції, що пропагує добре і відповідальне ставлення до природи і тварин.


двери белоруссии


Мета № 8 Гідна праця та економічне зростання

Керівництво Компанії «Двері Білорусії» впровадило систему ключових показників, яка безпосередньо стимулює мотивацію персоналу, завдяки якій у кожного співробітника є можливість впливати позитивно на рівень заробітку і здійснювати свою діяльність при якісних умовах роботи.


Мета № 9 Інновації та інфраструктура

Інвестиції в інфраструктуру Компанії (в тому числі новий автопарк, обладнання та впровадження інновацій) позитивно впливає на продуктивне функціонування виробництва, всіх підрозділів і філій, дозволяє отримувати своєчасну інформацію і управляти репутацією Компанії на ринку за допомогою впровадження сучасних сервісів.


Мета № 12 Відповідальне споживання

З огляду на сьогоднішні проблеми грунтів і глобальні кліматичні зміни, Компанія «Двері Білорусії» розвиває кампанію з відповідального споживання:


- частина сувенірної продукції виготовлена ​​з еко-сировини;

- в найближчих планах розвиток культури сортування сміття.


Мета № 15 Збереження екосистем суші

Компанія «Двері Білорусії» не тільки підтримує проекти та ініціативи, а й також займається організацією власних екологічних заходів і кампаній, спрямованих на пропаганду відповідального ставлення до природи і тварин.


На 2020 рік заплановані акції з висадки зелених насаджень.


«Ми самі повинні стати тими змінами, які хочемо побачити у світі» - Махатма Ганді



Вгору